Me takkar så mykje for ei svært fin gåve frå Innovasjon Norge, Noregs Bondelag og Landbruks- og Matdepartementet på fødselsdagen min i går:)
Me er vorte tekne opp i Food Prints programmet, eit program som samlar i hop og presenterer matstader av høg kvalitet, lokal profil og godt vertskap.
Me er litt meir enn litt stolte i dag
Me er vorte tekne opp i Food Prints programmet, eit program som samlar i hop og presenterer matstader av høg kvalitet, lokal profil og godt vertskap.
Me er litt meir enn litt stolte i dag
I regi av Innovasjon Norge, Norges Bondelag og
Landbruks- og matdepartementet
Til Store
Ringheim Gjestetun Oslo 08/05/2013
Gratulerer med godkjent deltagelse under Norwegian
Foodprints.
Norwegian Foodprints er en visningsplass for utvalgte
spisesteder som serverer god mat laget av norske råvarer med lokal identitet og
historie, servert av et engasjert og kunnskapsrikt vertskap.
Spisestedet Store Ringheim Gjestetun ble testet 03.03.2013 og vurdert som en
meget god ambassadør for servering av norsk kvalitetsmat og med kunnskap om
norske og lokale råvarer og historie. Vi vil med dette brev bekrefte at dere er
godkjent.
Norwegian Foodprints er ikke en ny medlemsorganisasjon, men
et hjelpemiddel for spiseglade gjester til å plukke de gode norske
spisestedene. En presentasjon av ditt spisested vil ikke medføre andre
kostnader enn eget kvalitetsarbeid. VisitNorway.no vil bidra til markedsføring
av Norwegian Foodprints, som i første omgang vil komme på norsk og engelsk.
VisitNorway har i tillegg laget en App, både til Iphone og Android, hvor
Norwegian Foodprints har fått direkte link.
Norwegian Foodprints samarbeider med Norges Bygdekvinnelag
og Destinasjons- og Turistkontorene i regionene. Tellus basen er felles publiseringsbase
for reiseliv i Norge. Det er også her VisitNorway og Foodprints henter alle
data fra.
Norwegian Foodprints er under utvikling, og i 2011 er målet
å vise frem inntil 100 spisesteder rundt om i Norge. Alle må ha de høye
kvalitetskravene, det må kunden føle seg trygg på. Vi setter stor pris på alle
tilbakemeldinger som vil bidra til at vi får logistikken til å fungere. Vi vet
at behovet for god informasjon til forbruker er stort, og for at dette skal
lykkes må dere gi kunden den beste opplevelsen.
Med hilsen
Innovasjon Norge
Norwegian Foodprints
Grete Methi